As nima uchun "Barselona" Bernardga Silvani imzolashda muvaffaqiyatsizlikka uchraganidan afsuslanmasligini tushuntirdi
FUTBOL
Bu haqda as xabar beradi.
Manbaga ko'ra, Kataloniya klubi 31 yoshli futbolchining potentsial o'tishi bir nechta yosh futbolchilardan, xususan Fermin Lopes, Gavi va Mark Bernaldan o'yin vaqtini olib qo'yishini tan oladi. "Barselona" yoshlar taraqqiyotini Silvaning fazilatlari va tajribasidan foydalanishdan ko'ra muhimroq vazifa deb biladi.
Shuningdek, portugaliyalikning yuqori maoshi ko'k-anorlarni qiyin ahvolga solishi mumkin edi. "Barselona" jamoada juda yuqori maoshli futbolchilar ko'p bo'lishini istamaydi, chunki u futbolchilarning maoshi klubni xavf ostiga qo'ygan davrni eslaydi.
Bundan tashqari, "blaugrana" bosh murabbiyi Xans-Diter Flick tomonidan Silvaning imzolanishi yakuniy ma'qullanganiga qaramay, 31 yoshli yarim himoyachining o'tishi nemis mutaxassisining aniq talabi emas edi.
17 iyun kuni Madridning "Real"klubi Bernard Silvani imzolaganini e'lon qildi.
Nima uchun "Barselona" klubdan ko'proq:
Fikrlar || Izoxlar (0)
Добавить





