Barcha sport yangiliklari
bitta saytda

"Tottenxem" ning sobiq futbolchisi Bent qaysi o'yinchi "Arsenal"ga imzo chekishi kerakligini aytdi

"Tottenxem" ning sobiq futbolchisi Bent qaysi o'yinchi "Arsenal"ga imzo chekishi kerakligini aytdi
FUTBOL
22:00, 26 июнь 2026
0
0
"Elliot Anderson £ 120 millionmi yoki Aleks Skott £ 60 millionmi? Qanday bo'lmasin, men Skottni tanlayman. Elliot Aleksdan 60 million funt sterlingga yaxshiroq bo'lishi mumkin emas. menga Anderson yoqadi, bu eng yaxshi o'yinchi, lekin £ 120 aqldan ozgan. U jahon chempionatida o'zini juda yaxshi namoyish etadi, ammo bu miqdorga emas. Bu transfer bozoridagi narx belgilari shunchaki aqldan ozgan holat. Aleks ajoyib mavsumni o'tkazdi, lekin menimcha, bu keyingi bosqichga o'tish haqida. Chempionlar Ligasida "Arsenal" yoki "Manchester Yunayted" da o'ynaganingizda umidlar ancha yuqori bo'ladi", — deydi bent talkSPORT.

Fikrlar || Izoxlar (0)

Добавить